Soittamisesta ei kannata ottaa paineita

Minulla ei oikeastaan ollut mitään erityistä syytä, miksi aloitin viulun soittamisen. Ei ollut ystäviä tai sukulaisia, jotka soittaisivat jotain soitinta, saatikka sitten viulua. En itsekkään ollut kiinnittänyt huomiota, että olisin jotenkin musikaalinen, tai että minua edes kiinnostaisi minkäänlainen musiikki tai soittaminen. En muutenkaan edes ollut miettinyt asiaa. Mietin vain, että monet kappaleet, joissa kuului viulu, […]