Sellon soiton aloittaminen keski-iässä värähtelyn johdattamana

Soitin eilen ensimmäistä kertaa molliasteikkoa, kaksi kertaa päivällä soittotunnilla yhdessä Villen kanssa ja vielä illalla kotona. Yksin se tietenkään kuulostanut samalta, eikä onnistunut yhtä hyvin, mutta tunnelma jäi väkevästi soimaan minuun, olen liikuttunut ja vaikuttunut maisemasta jonka sävelet synnyttivät. Kosketin selloa ensimmäisen kerran toukokuussa 2024. Oli vuosittainen taideoppilaitosten yhteinen Kipinä-tapahtuma Keravan lukiolla, minulla oli kahvitauko […]